Contact
Contactgegevens
Optie 1 voor kindplaatsing
Optie 2 voor administratie
Optie 4 voor coördinator KidzEiland
Postbus 256
3240 AG Middelharnis
Beneden Zandpad 7
3241 GA Middelharnis
Direct contact opnemen

Heeft u klachten?
Waar mensen werken kan er wel eens iets misgaan. De buitenschoolse opvang vormt op deze regel geen uitzondering. KidzEiland heeft een reglement voor een goede behandeling van de klacht. Als iemand een klacht heeft, dan wil KidzEiland die zo zorgvuldig mogelijk behandelen.
In het geval dat u ontevreden bent kunt u het beste contact opnemen met de direct betrokkene. Dikwijls is er sprake van een misverstand en/of kan de medewerk(st)er de situatie naar tevredenheid uitleggen. Wanneer dit niet tot een oplossing leidt, is kunt u een klacht indienen. KidzEiland is aangesloten bij het “Klachtenloket Kinderopvang” van “de Geschillencommissie”.
Op de website van het Klachtenloket kinderopvang kunt u lezen hoe u eventueel een klacht kunt indienen en hoe de procedure is.